fryser som en took.

23.23 någon tänker på mig!

nu har jag iaf badat och kikat lite på tv.
och nu sitter jag här nere och fryser som en tok. det är svinkallt nere i källaren.
så jag funderar på att stänga av datorn och lägga mig under täcket och kika på någonting.
ja det får nog bli så.
tänkte iaf lägga mig tidigt idag.
för imorgon så åker jag med familjen berggren till kupolen och shoppar lite! :-)
blir väl att köpa dom sista julklapparna, och kankse får jag med mig något mer hem till mig själv.
nej nu ska jag ta och lägga mig under täcket innan jag fryser ihjäl.
godnatt!


Kommentarer
Postat av: anna

kukpolen :)

2009-12-13 @ 02:02:52
URL: http://annalinneab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0