blir så suuur

jadu... hade precis skrivit ett rätt långt inlägg och huxflux så försvann allting för att mitt internet cpa.. -.-
så ni får en liten sammanfattning nu bara.

kom hem för ett litet tag sen.
kollade ju på hockeyträning med lovisa som sagt. fast linus den jäkeln va icke där och tränade utan han stannade hemma :-/
när hockeyträningen var slut så åkte lovisadaaarling hem till sig, fast dom skjutsade förbi lata mig först, haha :-D
när jag kom hem så blev det så att jag tog kopplet och gick ut med sumo, och linda hängde med ut :-)
så vi gick och pratade om allt och inget ända tills vi frös händerna av oss och vandrade hemmåt igen.

så nu sitter jag här vid datorn. jaaani.. man vet vart man har mig! :-D
har pratat i tel med birk en liten stund för ett tag sen. pratade om hmm iiingenting, eller jo, han fick sitta och lyssna på massa skit jag hade och säga ! :-D typ som allt jag måste och vill köpa, haha.

imorgon är det freeeeeedag. och om det blir enligt mina och lindas planer så blir fredagen perfekt.
ungefär såhär:
först när jag slutar så möter jag linda någonstans sen gör vi en sak. *hemlis* ;-)
sen tar vi bussen till borlänge och shoppar lite. måsteeee köpa ett par vantar och lite julklappar och en massa andra saker behöver jag köpa också, men blir nog inte av.
sen tar vi väl sista bussen eller ett senare tåg hem till hedemora.
åker till ica eller statiol eller någonting och hyr oss en film sen hem till mig och kikar på den och har freedagsmyys. & så sover gullet hos mig också. :-)
OM det nu blir enligt VÅRA planer..
återstår och se om typ.... nån kvart eller så.

nej nu ska jag ta och byta lakan och shit i sängen.
tänkte att ni kunde få en vitner bild på ludde. men nejdå, funkar inge bra för mig idag.. och inte internet heller.
så det blir någon annan gång.
hare göttt. bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0