hosthost

hejhej!
varenda morgon nu när jag har varit hemma så har jag vaknat av att jag fått en hostattack så måste nästan springa upp och ta host medicin. rätt drygt faktiskt. och om jag börja hosta en gång så måste jag göra det minst tre ggr till. så himla drygt, orkar inte med det längre. och vad jag mermärkt så har mina senaste inlägg bara handlat om min hosta. inte heller så kul, men finns ju inte så mkt annat att skriva när det är det jag gör hela dagarna.
jaja, vaknade iaf alldeles precis, va upp och tog host medicin sen la mig här igen.
denna dag ska gå åt till att göra läxor och sånt jag missat i skolan.. trök! men sånna smällar får man också ta ibland. har även bestämmt att idag så ska jag inte prata någonting. för då vilar jag rösten, och jag vill verkligen vara frisk tills imorgon.
aja nu ska jag slå upp en ordbok och börja med svenskaläxan, har typ tre data a4 sidor med ord som man ska förklara vad det är. :-o
hare bättre! /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0