friskis&svettis

hejhej!
äntligen är torsdagen över och det betyder ju att det är fredag imorgon, fy vad sköönt.
dagen började iaf med att gå till bussen som vanligt. och bussen var självklart försenad så fick hoppa av vid centrum och vänta på andra bussen där så vi skulle slippa missa den som vi gjorde sist.
skolan var väl helt okej! anton har iaf varit dagens skrattpunkt haha. jag&jimmy ägde han så stort så det är sjukt :-)
justfasiken! gjorde beeptest på idrotten också. och ojojoj vad jag ska börja träna min kondis.... :$ pinsamt nästan ju.
efter skolan kom papi och hämtade mig och skjutsade mig till borg, där lovisa och stillesnille va. satt uppe i lägenheten ett tag sen gick vi till centrumrondellen för att kliva på bussen som gick till borlänge.
tränade friskis&svettis med lovisa och på tiden att vi kommer igång med det igen!!! synd bara att det inte var våran älskade annette som tränade oss...
men en efterlängtad korv fick vi iaf. :-D haha.

har precis kommit hem nu iaf.
har varit ljusvisningssak här hemma som min syster håller i, så hon är här just nu, och mie :-)
ska ta och gå och duscha nu och ta någonting att äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0