måndag 21 september

tjena bloggen! :-)
skola idag...
lovisa och johan kom på mopparna och hämtade mig.
hände inte mkt i skolan, som vanligt.
eller jo haha, jag somnade på so lektionen. skönt faktiskt.
idag är det ju måndag också, så då är det marianne pass på eftermiddagen.
inte lika pepp idag, eftersom inte lovisa va med. inte lika kul då heller.. :-(
flickan har haft ont i huvudet hela dagen. :-/

men efter skolan så åkte jag, lovisa och jennifer till brunnsjöliden och fotade lite. :-)
eller jennifer fotade oss. :-D
för att jag och lovisa firade ett år den 6 september. och vi träffades första gången vid brunnsjöliden. just därför ville vi ha lite kort där :-)
så jag lägger säkert upp några bilder nån dag.

efter allt det där så va jag och lovisa med erik's och johan en stund. :-)
sen så åkte vi väl till soft house och chillebillade. fast johan och erik åkte hem till skäve.
linus, jey, hanna, stina, paul, patrik och massa trevligt folk träffade vi såklart på :-)

efter nio någon gång så åkte jag hem. tog en liten promenad med sötsumo.
sen blev det duschen direkt när jag kom in.
och nu så ligger jag här i sängen med skoldatorn i knät. :-)
ska nog alldeles strax sova tror jag. skulle vara rätt skönt. hehe :-D

ni får ha det så bra så länge. :-)
puss /  sandra

Kommentarer
Postat av: loppen

JAG ÄLSKAR DIG MEST HOPPAS DU VET DET!

2009-09-22 @ 17:50:33
URL: http://lovisawestbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0