hemma från skäve.

ja ni. nu är vi hemma från hedemora.
blev väl att åka hem till mig först. lämna moppen och sen gå upp till nicole som va i ishallen.
vi kollade på en match. en utav dom som min bror dömde.
hsk förlorade hela cupen.. trök det!
efter dom hade spelat så gick jag, lovisa och erik hem till mig. lovisa bytte skor och jag hämtade nyklar och sådär.
sen så gick vi väl upp till stan.
gick iväg och pratade med pelle. visade sig att det tog två timmar ungefär.
efter snackat med honom så gick jag för att möta lovisa. möttes inne på donken.
hon hade med sig linus och max. så gick iväg en sväng jag och linus och pratade lite vi med....
efter allt skit så skulle jag och lovisa gå hem till mig för att hämta hennes moppe och sedan åka hem till skäve.
då är det en bil som stannar. visade sig att det var caspar, micke, neo och nicole. hur bra som helst. då slapp vi ju gå hem.
så när vi kom hem så var det ju bara att gasa iväg på moppen.
fast problemet var ju att vi inte  fick igång den.. så caspar fick komma ut och kicka igång den åt oss. :-D
sviiisch. så var vi hemma. hehe. spolarN :-)
väl hemma på plats så gjorde vi lite tacos och satt oss och åt.
och nu så sitter vi här på en varsin dator med hög härligt musik :-)
och jag tror nog john blund är påväg att schiiischa förbi.. ajdåå!
aja, vi hörs, vavavA? :--)))
pusshej /sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0