anna dag! :-)

idag efter skolan så gick jag och anna till biblioteket för att jag skulle lämna tillbaka en bok.
"14 år till salu". en bok jag rekomenderar :-) riktigt bra faktiskt!
men påvägen dit så mötte vi evelinn. :-D så hon följde med till bibblan. sen gick vi till vasa en sväng. och sen hit och sen dit. ja lite överallt. :-)
var riktigt kul iaf. och i sista minutet innan jag skulle dra hem så träffade jag pelle en sväng! :-)))
när jag kom hem så tog jag med mig sumo och linda ut på en liten promenad. :-)
det var alldeles nyss, kom precis in ju!

men nu ska jag ta och äta. lite sent men ingen har ju varit hemma. 
blir säkert ett till blogginlägg senare, om jag orkar starta min dator. men det lä jag väl göra eftersom jag har så mycket plugg fortfarande.
aja, kyssar!
/ sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0