torsdag 29 oktober

somnade väldigt sent inatt.
och vaknade väldigt tidigt imorse. eller ja klockan var nio.
vaknade av att basse ringde mig från nått nummer och tyckte att jag skulle komma ut.
efter ett tag så ringer hellan från samma nummer och säger att jag ska komma ut.
är dom helt knäppa eller? vem är ens vaken klockan nio på morgonen ? :-D
somnade om iaf...
men vaknade runt klockan tolv av att birk ringde mig. men var för seg i huvudet för att fatta att det ringde så jag hann inte svara.
somnade om efter det också. och vaknade klockan tre tror jag. :-)
klockan är tio i fem just nu och jag ligger fortfarande kvar i sängen. haha, är helt död.
men ska nog ta och kliva upp ur sängen och gå upp och ta en dusch.
får se vad som händer ikväll.
puss! /sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0