tisdag kvälll.

hejsansvejsan!
klockan kvart i fyra idag så slog vi på filmen. och jag förstod verkligen INGENTING...
för att fördröja tiden så att filmen gick fortare så poppade jag popcorn till oss. två gången! haha, nog för att det är gott också, men mest för att det skulle gå fortare att kolla... men det gjorde det ju inte direkt.
segaste och tråkigaste filmen jag sett på länge.

men efter vi hade kollat på filmen så plattade både jag och anna håret och fixade oss lite..
och robin stod bara och suckade brevid och var glad över att han var kille. haha.
men när vi var klara så gick vi till stan. fast robin cyklade hem, eftersom han har annat för sig ikväll, hehe!!
och jag och anna tog en sväng förbi sött och surt. sen till vasahallen. hahahaha, hade sjukt kul där uppe.

när anna skulle hem så skjutsade dom förbi mig här hemma. anna hade endå sina saker här hemma hos mig :-)
när jag kom hem så började jag städa och tvätta. så nu är det äntligen klart. måste bara dammsuga imorgon.
så nu har jag inte speciellt mycket för mig. ligger i sängen, kikar på tv och smsar. :-)
ska ta och kika runt lite på datorn, sen ska jag nog sova.
hare bra! pussar /sandra

Kommentarer
Postat av: anna

massa pussar från mig till dig!

2009-10-28 @ 01:41:13
URL: http://annalinneab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0