tisdag 29 oktober

gick till skolan idag. :-)
trodde att jag låg en hel efter. men det gjorde jag icke, bara sisådär fyra timmars film sammanlagt.. heheehe.
så jag och Robin ska tydligen sitta och kolla på den där filmen, hahaha. plus att jag måste kolla på en film själv också.

efter skolan iaf....
hittade jag lite 'intressanta' saker på facebook..
men efter en stund så satt jag mig med bärbara datorn i soffan och skrattade en sväng så tårarna rann. hehheheheheh.
och alldeles nyss så kom Linda hit! :-) hehhehe så vi ska nog ta och hitt på nå kul nu. hehhehe
och som ni märker så är jag på tooopphumör. hehehehe.  så detta kan ju bli kul, hehehe.
pusshäeej! :-D hehehhe


Kommentarer
Postat av: Lisa Berg

Du har blivit reklamerad nu sötnos ! ;;*

2009-10-20 @ 18:44:37
URL: http://liisabeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0