söndags kväll.

jag hatar verkligen söndagar.
då är det en hel vecka kvar tills det blir helg igen.

har iaf kommit hem från Stina för ett tag sen.
när jag kom hem så satt jag mig och åt med mamma och pappa. brukar aldrig äta tillsammans med dom.
för det blir alltid så att jag får värma maten eftersom jag aldrig är hemma när maten är klar. hehe.
men sen så har jag fixat lite mer här på bloggen. :-)
inte riktigt klart än tror jag.
men det kommer väl lite nya saker då och då.

om ett litet tag så ska jag nog ta och duscha och byta om och så.
är ju skola imorgon. och har faktiskt börjat lagt mig i tid på kvällarna.
tro det eller ej. men det är mest för att jag ska få lättare för mig själv att komma upp på mornarna.
efter skolan så kommer jag vara med Anna. :-) så det blir nog inge bloggande förren på kvällen.



Kommentarer
Postat av: ericah

sötnos! :-)

2009-10-13 @ 15:44:09
URL: http://eeericah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0