onsdag!

hej bloggen! :-)
nu är dom klara med utbyggningen på skolan! så nu är allting som vanligt igen, rätt skönt :-)
dagen i skolan har väl bara rullat på som vanligt.
men efter skolan så kom pappa och hämtade mig.
efter en stund när jag hade varit hemma så smsade birk och sa att jag skulle komma. :-)
så mötte han, mattias och robin. va med dom ett tag! men birk åkte hem till garpenberg efter inte så lång stund.
så då gick jag med gurra och jey till vasahallen för att jey skulle träna basket :-)
träffade på lite folk där. tex, evelinn och germo! :-D
så vi kollade på jey's träning en stund. fast efter ett tag skulle jag gå hem till stina eftersom jag ska sova här inatt.
fick sällskap utav germo och crille. och hahahahha, vi lurade stina riktigt rejält. :-D
germo snackade spanska/engelska så vi lurade stina att han inte förstod svenska och sådär. haha :-D
men efter en stund så gick vi tre, och stina på cykel hem till mig. eller nästan, germo och crille gick till donken efter halva vägen!
men jag och stina cyklade vidare hem till mig. jag tog en dusch och packade ihop lite saker som jag skulle ta med hem till stina. :-)
sen for vi iväg på cykel. en liten sväng upp mot stan. sen till hennes moster för att lämna tillbaka cykeln som hon hade lånat. så vi fick gå en liten bit, men lugnt det sinni!
när vi kom hem till henne tog vi oss en varsin macka och gick upp och satt oss i denise gamla rum med datorena. :-)
så nu sitter vi här och gör typ.... INGENTING! :-D men kan vara skönt det ibland också.

imorgon är det iaf studiedag. och hur skönt är inte det egentligen? då slipper jag ju gå ut med komposten i skolan iaf.........
men även fast vi har studiedag så blir det inte sovmorgon. för jag och stina sa iväg till stallet och släppa ut TOLV hästar :-o och mocka och ge dom lite käk så dom överlever!
hehe, men nu ska jag ta och visa stina en grej, så pusshej!
hare bra! / sandra

Kommentarer
Postat av: STINA

najs,hörrudu ;-)

2009-10-07 @ 23:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0