onsdaaag kvälll!

hejhejjj :-)
har legat i sängen i stortsett hela dagen lång.
till linda smsar mig runt fem/sex eller någonting (?)
undrade vad jag hade för mig senare. och hade ju inte tänkt göra någonting annat än ligga i sängen.
så gick upp och fixa mig lite. sen skjutsade mami mig till sture. där mötte jag linda och basse.
gick upp till basseee :-) och va där tsm med några till.
senare när vi kom ut från basse så satt vi oss på en bänk, jag och linda alltså.
satt och pratade om en del grejjer.
när vi sitter där så ser jag att alexander karlsson åker förbi. hehhäää. och sen hör&ser jag johan,alex (och robin?) åker tillbaka till skäve.. :-(
jag och linda gick iaf till donken sen.. köpte pommes frites sen åkte vi hem!

nu ligger jag i sängen igen, med datorn i knät och tv är på.
sen smsar jag såklart med linda :-) saknar henne redan ju!
aja, ska nog ta och skriva klart det här sen sova.
godnatt. /sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0