ny veckaa!

det känns som att det är måndag varje dag...
jag va aldrig med Anna igår. :-/
stannade hemma från skolan idag iaf.
hade jätte ont i halsen igår, lika ont som jag hade när jag hade halsfluss, så jag åkte till vårdcentralen idag för att kolla upp om det var någonting. dom tog blodprov och nått annat konstigt test, det tog dom 45 minuter... 45 minuter sömn helt bortkastat, för det var bara ett helt vanligt virus.. hel vanlig förskylning alltså.
skönt det, eftersom jag varit hemma en hel vecka nu.
men har blivit så gott som bra nu.

senare ikväll så ska jag nog va med Anna. hoppas jag!
var sjukt länge sen jag träffa henne nu.. (3 dagar)  men det känns som mer eftersom vi träffas varje dag annars.
aja nu lä jag ta och plugga lite. för jag antar att jag ligger efter en hel del.
men det är inte så lätt att plugga när min bebis ligger på tangentbordet/mn mage, bara för att han vill vara med. :-D
hehe puss!



bjuder på en bild från nyår som ni har sett ett antal gånger, men hade så sjukt kul den kvällen/natten så ni får se den ännu en gång, hähe.
jag <--> Anna


Kommentarer
Postat av: Lisa

ojj då får jag byta ! (L)

2009-10-19 @ 15:03:37
URL: http://liisabeerg.blogg.se/
Postat av: anna

jag ringer dig snart

missu <3

2009-10-19 @ 15:15:57
Postat av: Emmy

Heej!

Fiiin blogg:)!

2009-10-19 @ 21:54:56
URL: http://emmyenng.blogg.se/
Postat av: stina

snyggingar!

2009-10-20 @ 16:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0