måndag 12 oktober.

ja då var den måndagen över. rätt skönt, då är det snart helg alltså :-)
har varit helt okej idag i skolan. men ändå lite blandade känslor.
men skrattat så tårarna har runnit två gånger iaf. så helt okej skoldag!
tantgympa hade vi sista lektionen också. gick super bra det där! :-)
lika hurtig som jag var då var jag när jag kom hem och satt på stereon där uppe. hahaha.
Anna följde med mig hem efter skolan iaf. :-)
vi stack iväg och mötte Philip. påvägen till sött och surt som vi skulle till så mötte vi maxiiix :-)
så han följde med oss först till söttan, sen gick vi till sofforna nere vid soft house och la oss.
och dom gick så fort så att jag fick håll. hahha.
träffade på massa trevligt folk på softis. tex söta Molly och söta Linnéa :-)
äh orkar inte berätta något mer. finns ingenting man behöver nämna här.
nu ska jag ta och göra mig i ordning och sen lägga mig ner i sängen.
har så sjukt ont i huvudet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0