hemma igen.

blev en helt okej kväll faktiskt :-)
va hem till anna's farmor och kikade en sväng.
sen softhouse ett litet tag.
träffade alan och rasmus.
sen va vi till anna's pappas och farfars grav och tände ett ljus.. :-(
va på donken med tutfan. :-D
sen så va vi med JOHAN och robin en sväng :-) fast inte alex eftersom han hade raggat upp en brud ;-)
lite fredagsmys hann jag med också! :-*

kanske kommer nån bild imorgon eller nått.
om ni undrar varför jag aldrig lägger ut bilder så är det för att jag inte har någon kamera, och ingen kameramobil, och min cam funkar inte på den här datorn.... mysko!
men kan ju komma nån bild då och då iaf :-)

sånn här bra kamera har jag på min mobil... -.-



jag och anna bby<3

ska lägga mig i sängen nu. eller snart!
pussar /sandra

Kommentarer
Postat av: angelica

sv: tack så mycket :)

2009-10-31 @ 10:59:11
URL: http://angeliicakarlsson.blogg.se/
Postat av: anna

du är så snygg!!!!!!!

2009-10-31 @ 19:34:19
URL: http://annalinneab.blogg.se/
Postat av: Anonym

För mke keso

2009-11-09 @ 19:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0