hemma hos berggren.

nu är jag och anna här hemma hos dom :-)
denna dag började helt okej. :-)
först så åkte jag till anna för att lämna alla mina grejer.
sen gick vi ut i regnet. vi va med evelinn, philip och germo en stund. :-) 
sen var vi förbi söttan, lyckades köpa godis för 110 kronor. hahahaa.
blev sjukt mycket godis så påsen gick sönder, och hon i kassan frågade om det var fest.
hahah rätt kul. :-D

vi åt tacos alldeles nyss.
och nu måste vi ta och fixa lite här. byta om och sådär. för vi ska bada i badkaret. hihihi :-) om vi får plats alltso!
så ikväll blire mysmys. ansiktsmasker, godis, bad, film och massa annat!
men nu ska vi ta och fylla badkaret. hehehe puss!
/ sandra



jag och anna i vintras, fast ser ju ut som jag är tre, men aja! SAKNAR SNÖN!

Kommentarer
Postat av: anna

sooo misigt!

2009-10-04 @ 19:33:12
URL: http://annalinneab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0