h a t a r r u b r i k e r

hemma igen! :-(
har varit med linda hela kvällen som sagt. :-)
det blev inte lika mycket dans idag som det blev igår. hehe, men det var bara för att jag inte hade min dansvän med mig. :-(
poliserna som kom och kikade läget tyckte att jag skulle dansa för dom. men det kunde dom fet glömma. haha.
satt för mesta delen på en kall jävla bänk. fast nån timme så satt vi nere på donken med anna pontus damir och några andra sociala :-D
halv elva eller nånting liknande så gick vi ut från donken för att åka bil med sofie och emil.
kom hem lite efter elva. så nu sitter jag här och äter godis och smsar :-)
inge blogghumör så.....
pussss /sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0