godmöra.

"godmorgon och godmorgon"!
klockan är redan tre.
men för mig och Anna är det morgon :-)
vi har inte hunnit gjort speciellt mycket idag, eftersom vi vaknade klockan halv ett eller någonting sånt.
vi laddade över alla bilder till mitt usb minne, sen gick vi upp och åt frukost. :-)
sen så har vi bara legat här nere i sängen med datorerna i knäna.
och alldeles precis så åkte Anna hem, eftersom hennes mamma fyller år idag. grattis Hillevi :-)

idag blir det nog bara att ligga här i sängen.
har fått så sjukt ont i halsen. och hostar gör jag HELA tiden känns det som.
men tur som jag har så kommer nog Stina om ett tag. hon ska nog bara köpa godis tror jag. :-)

nej nu ska jag ta och kika igenom lite bilder från usb-minnet. :-)


Kommentarer
Postat av: johanna

2009-10-11 @ 15:49:29
Postat av: johanna

svar: haha, ja visst är det ovanligt ;)

kall lingonsylt, såklart! ;D



jag läser din blogg varje dag, men har inte bloglovin, men det kanske går att följa ändå? o:

2009-10-11 @ 15:54:44
URL: http://johannanittiofem.blogg.se/
Postat av: angelica

jaså det gör du? :D

2009-10-11 @ 16:32:31
URL: http://angeliicakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0