fredagsmys.

med mig själv.... KUL!! inte alls..
Anna skulle egentligen ha sovit här idag.
vi skulle ju egenltigen till Avesta också. men det blev ingenting pga att Karwan inte kunde och blablabla.
så vi tänkte stanna hemma och ha lite fredagsmys. men blev inte så heller.
för jag vaknade upp med att jag hade både ont i huvudet och i magen. och halsen och det där, som jag har haft tidigare. så stannade hemma från skolan!
tänkte att Anna fortfarande kunde sova hos mig. men det blev inte riktigt så. :-(

har iaf sovit hela dagen, ungefär!
vaknade ju runt klockan åtta för att jag skulle till skolan som vanligt.
men somnade runt elva igen kanske. kikade på film och prata i tel en stund.
vaknade klockan tre av att pappa var hemma.
så han gjorde lite pannkakor åt mig. gööttans!
och om Ida ser det här : Jag åt faktiskt fyra stycken! :-).. hehe.

nu ligger jag här uppe i soffan iaf. kollar på tv och ligger här med datorn i knät.
och har precis pratat med Anna i tel.
ska snart ta och prata med mamma lite.
hare bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0