blogg-andraavenyn-sova

nu har jag kommit hem. va ut med linda. :-)
åkte till donken och där träffade vi wolfart, damir och pontus... och PATRIK. hahaha han var inte sig lik om man säger så :-D
senare va vi med jey och linus. och några andra lite senare.
men alla stack typ till gussarvet så jag och jey gick hem till honom., för han var tvungen att hämta sin piercing så att den inte växte igen. fick höra grabben spela lite gitarr också :-)
sen gick vi ut igen. men han gick till anna'w och jag till linda och dom...
äh, sak samma. va med linda iaf :-)<3

nu sitter jag här, men egentligen borde jag kika på andra avenyn. he-he
men ska nog ta och göra det nu, sen ska jag nog sova.
hörs imorgon eller så :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0