treeevligt kväll siddu!

hejjjsan! :-D
blev ingen teater för min och linneas del.
satt på donken för mesta delen ist :-)
och liten stund i vasahallen. det är så jävla kallt ute som man pallar knappt vara ute!
men hade riktigt kul iaf. :-D
specieeeeeeeeeellt inne i vasahallen.
hahaha jag gick och smsade och var fullt konsentrerad. haha och PANG så går jag rätt in i en öppen dörr! hahahaha.

nu sitter jag här uppe på mammas dator.
så sitter och spanar in nya grannarna. haha nej då, inte riktigt.. men nästan:-)
det syns då iaf att det inte är en 90 åring som bor där längre :-D

ska alldeles snart gå ner och sova.
jag har faktiskt märkt att man orkar mycket mer om man lägger sig tidigt, haha :-D
så tänkte försöka börja med det ;-)

aja sängen nu!
smsa.
puss! /sandra

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahahha, sandra du är så duktig!

sjukt kul vare ;*

2009-11-04 @ 16:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0