tillbaka till hedemora

och här händer det ju ingenting som vanligt -.-
men idag på praoen var sjukt härligt bra! :-D
fast sista dagen så rätt tråkigt :-( även fast det suger att praoa, men riktigt kul att vara med ellen
fick lön innan vi slutade :-) fick ta en varsin chipspåse, en varsin halv liter dricka och en varsin halv godispåse, 3 kg! fyfan, vad tjocka vi kommer bli! :-D
men när klockan blev tre så sa vi hejdå till lennart och alla andra :-(
vi gick hem till ellen en sväng :-) men jag fick till ica igen klockan fyra för att mormor skulle skjutsa mig till bussen till hedemora! (N)
saknar ellen och falun redan! :-( <3

men när jag kom hem så gick jag hem och packade om lite saker sen skjutsade pappa mig till anna.
va ute en liten stund men gick hem vääldigt tidigt. på vägen hem blev vi jagade av nå fanskap :-o
men väl hemma så gjorde vi lite tacos och nu är vi helt crazy här hemma.
ska avsluta det här sen drar jag in på elin's rum.
bögvärme, godis, chips, dricka, sång och dans. det är det som gäller på fredagar här uppe på svedjan! :-D kallas GGC! jao!
puss! / sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0