onsdag

har inte gjort någonting idag i skolan känns det som.
har setat och spelat engelska spel på lexia hela dagen typ.
förutom när vi hade slöjd och no.
men vi gjorde inte speciellt mkt då heller.
på no:n så hade vi ju prov. fick 8/12 rätt och en glad robin! :-D
sen på slöjden så bar vi bara plankor till nya slöjdsalen, fick sluta lite tidigare dessutom :-)
rätt chill dag med andra ord.

efter skolan kom mor min och hämtade mig.
sen dess har jag setat nere i soffan hela tiden.
och om ungefär en halvtimme eller två så har stina kommit hem från stallet.
så då går jag nog hem till henne. :-)

jag har nya planer till helgen hela tiden.
men just nu ser det ut såhär:
fredag - bio med lovisa. maybe sova där också?
lördag - till vasahallen för att träffa ellen. hon ska kanske spela match.
söndag - då blir det nog avesta.

jag kan nästa lova att det blir ändrade planer en gång till, hehe :-D

men nu ska jag ta och plocka ihop kläderna som ligger på sängen!
sen ska jag nog gå till stina som sagt :-)


pussssar!!!



OBS!! EN SJUKT GAMMAL BILD! ;-*

Kommentarer
Postat av: stina agnér

haha,gulligt (-:

2009-11-18 @ 19:21:22
URL: http://stiiinaagner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0