måndag

tro det eller ej, men jag gick faktiskt upp ur sängen klockan kvart i sjuuu idag!
vanligt vis brukar det vara kvart i åtta.
typ första gången jag är uppe sådär tidigt innan skolan! :-D
och inte trodde jag att ajg skulle vara klar en kvart innan bussen går inte. haha, annars brukar jag ju få springa för att hinna med bussen.  ;-)

vad händer idag ?
jadu.. ingenting tror jag väl.
redovisning på uppsatsen i skolan. 
hem och städa/möblera, fast det kommer jag aldrig någon vart med. 
och  plugga antar jag, då har jag ju det gjort. 
sen måste jag bränna ut alla mina bilder på skivor.
och ooom jag hinner så ska jag nog va med linda en liten sväng. :-) 

nej nu ska jag snart gå till bussen, ska  bara kika runt lite.
byee! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0