lördag! :-)

hejsan!
inge bra uppdatering. men det var ju för att jag och lovisa va i borlänge hela kvällen igår. :-)
kollade ju på bio som sagt. "flickan som lekte med elden" den var sjuuuuukt bra. rekomenderar den filmen faktiskt! men då är det ju bäst om man har sett första filmen också! :-D

imorse så vaknade jag och lovisa ganska tidigt, runt nio ungefär.
vi gick ner och åt frukost sen ut till pollarna! jag är grymmast på att mocka, det ska ni veta!
efter hästarna så gick vi in och gjorde oss i ordning och åkte till hedemora.

klev av på stan och sen gick vi till blå lagunen för att äta räksallad! :-)
hahah och vi hade sällskap där inne också. utav en sjuk gubbe, han typ satt och gjorde massa konstiga saker.
sen efter ett tag så ställde han sig upp och sa : nej nu är jag trött er, nu har jag fått väntat i en timme.
sen så gick han ut därifrån. nån minut efter så kom hans plankstek som han hade beställt. hahahha, tyckte nästan lite synd om han! :-D

men efter vi hade ätit så gick vi för att möta erik. och det gick ju fort för grabben också. n e j ! :-D
när erik väl kom så gick lovisa och erik hem till erik och jag gick hem till mig.

ska ta och ställa mig i duschen nu. sen om jag hinner så blir det kanske en sväng upp till robin ? :-)
runt fem (?) så kaaanske jag följer med lovisa hem till skäve :-)

jaja, mer uppdatering nån annan gång.
och förlåt för det röriga inlägget.
duschen nu!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0