IDA GRANEGÄRD HELA DAGEN LÅNG

hej hopp!
vilken underbar dag kan jag lova.
började med att jag åkte till skolan som vanligt, fick som sagt skjuts utav micke.
va på väg att komma försent, men icke :-)
hade matte prov efter lunch, vet inte om det gick så bra. men godkänd blir jag nog iaf.
fick även en julklapp utav lovisa!!!!!! :-D en bäverf*tta(pälsmössa)!!!! precis vad jag hade önskat mig!!!!! :-DDDDDD
TACK SÅ JÄTTE MYCKET GUMMMMMAN! <3

slutet av skoldagen så gick jag och ida tillbaka till skolan.. vi hade haft bild så va icke på skolan.
men vi väntade på kalle, sen åkte vi hem till ida och kkeekade.
GUD VILKEN FINT RUM IDA HAR. är så sjukt avundsjuk....... stooor säng, och egen toa och allting! (L)

klockan fem/sex(?) så åkte vi med ida's syster till stan. hände ingenting speciellt som vanligt.
stannade iaf ute till klockan tolv som det var sagt. för klockan 00.05 så kom ida's boyfriend ludde med tåget till jvst. :-)
vi hämtade upp honom sen skjutsade dom hem mig.
så nu ligger jag här i sängen och är dö trött men orkar inte sova.

måste iaf tacka ida älskling för att du gjorde den här fredagen hur bra som helst :-) <3
slänger nog in en bild eller två imorgon eller så.
blir nog till att sova ändå.
så nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0