hatar söndagar.

hej hopp! :-)
imorsen vaknade jag breve min älskade lovisa!
gick ner och och åt frukost och så där som alltid :-)
gick ut till hästarna också.
tio i ett så satt vi oss i bilen och åkte till kyrkbyn för att lovisa skulle sjunga några truddelutter! :-D
men mor min kom och hämtade mig där. så jag hann icke lyssna på när hon sjöng. men jag ska se uppvisningen har jag bestämmt! :-D
när jag kom till hedemora så skjutsade mamma mig till natte. för att berggrens var där. så jag åkte med anna i avesta. va med karwan och rasmus, riktigt ruuuuuliigt! ;-)
stannade inte där så länge, men nån timme eller två iaf.
när vi kom tillbaka till hedemora så skjutsade dom hem mig hit.
så nu har jag icke hunnit gjort så mkt mer än att ätit och setat här ett litet tag. :-)

inget mer att skriva.
pussshejsandå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0