freeeeeeeedag

godmorning.
blir ett snabbt inlägg nu!

idag är det FREDAG!!!!!!!!
efter skolan drar jag och lovisa till kupolen och handlar lite julklappar. fast innan ska vi förbi erik.  sen klockan nio drar vi till bion och kollar på " flickan som lekte med elden "
hoppas på allt att jag kommer in, eftersom det är femton årsgräns ;-o men det löser sig nog ska ni se!
bion håller på i två timmar så den är klar runt elva, så då är jag och lovisa hemma hos henne runt halv tolv kanske (?).
jag sover hos henne också :-)
sen imorgon får vi se hur det blir.

nej nu måste jag ta och packa ihop mina saker och göra mig i ordning till skolan.
kysssar!


Kommentarer
Postat av: emma

sv:

som du kan kolla på

15/12 trorja.

2009-11-21 @ 01:43:11
URL: http://emmajaansson.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0