tiiisdag

hejhopp!
missade bussen imorse, så mamma kom hem och skjutsade mig.
så morgonen började ju sisådär.
vi hade iaf profil dag idag. :-)
började med att vi åt frukost alla utom grupp ett som hade yoga.
vi va fyra grupper, hamnade faktiskt i en helt okej grupp. typ elin, robin'r, johan, erik!
efter vi ätit frukost så gick vi till "aulan" där det var våran tur att prova på yoga i 40 minuter. inte det roligaste jag gjort, men det funkade.
kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde efter det, men vi har iaf hunnit med några frågor och fruktätande, sammarbetsövning utomhus i leran, BREAKDANCE.
han som lärde oss lite breakdance va han som är chef på donken! :-D
den sista timmen innan vi slutade så hade vi nån föreläsning i aulan.

efter skolan åkte jag och anna ner till vasahallen och simmade lite :-)
linda skulle egentligen också med men så blev det icke...
blev tjugo längder på tjugo minuter, hehe!
var riktigt skööönt kan jag lova.

mamma hämtade oss när vi hade simmat klart.
åkte hem och käkade och plockade undan lite på rummet.
nu har vi förflyttat oss upp till datorn här uppe. anna sitter på min bärbara och jag på mammas.
mor,far och sumo är hos farmor och fikar. så det är galet i huset ;-D
haha nej inte riktigt. men hög musik och hesa röster kommer vi få imorgon! :-D

har icke tid längre, byebyeee!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0