iskallt ute.

har precis kommit hem, va ut med stina ett litet tag.
först till sött&surt och köpte lite godis, sen gick vi vidare till ishallen och kollade på A-lagsmatchen.
kom lagomt till andra perioden började.
när matchen var slut så vandrade vi hemmåt. jag till mig och stina till sig, fast först förbi hos mig och hämtade massa saker.
så nu sitter jag här och har precis tinat lite grann! :-D det är galet kallt ute, -7.5 grader.
men riktigt härligt att vinter är här helt och håller snart!!!!  för då blir det pälsmössa, varma jackor, halsdukar, sockor, vinterkängor, täckbyxor och vantar som gäller för mig och lovisa! :-D
och ett varmt bad efter en kall ute dag. :-)
nej nu ska jag sluta.... längtar alldeles för mycket till vintern och snön! :-( och till SÄLEN, där jag och lovisa ska åka snooowboard... om vi lyckas ;-)

nej nu ska jag ta och duscha sen krypa ner i ett varmt täcke.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0