fredagsmys helt själv.

hej hej.
blev en riktigt tråkig kväll faktiskt.
har nog aldrig varit så tyst någongång i mitt liv, så skönt för dom som jag va med.
senare skulle linda och linn till hemköp men jag orkade inte följa med. så stannade där vid vasahallen och va med mattttiias, och några till. men bara en liten stund, för det var så jävla kallt ute och tråkigt, så gick upp till jennifer och lovisa som va hemma hos booorg!
och ja dom hade ju lite roligare än vissa andra hade iaf.. haha.
började 'kika' på en film, men mami kom och hämtade mig efter en stund.
så nu ligger jag här i <sängen3 och har lite fredagsmys för mig själv.
ligger och gör om lite bilder på paint.net & gimp.
ska fortsätta med det ett tag. sen ska jag nog sova.
är sjukt trött, och har börjat fått ont i halsen, men får ju skylla mig själv lite.... LITE.

lite uppdatering nu iaf.
hare gött. bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0